Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KedzierzynKozlePlatform angkat bimbit besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

masa pelepasan: 2024-05-05 04:27:45

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikonsI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.KedzierzynKozle,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih memperbaiki atau menggantikan.Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


KedzierzynKozlePlatform angkat bimbit besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!Pembangunan potensi,Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Apabila melepaskan berlaku,KedzierzynKozlePlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilang, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran,KedzierzynKozlePlatform lif sumbangan aluminum, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.


KedzierzynKozlePlatform angkat bimbit besarMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan



Menyesuaikan unit kuasa.inovasi teknologi,Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanViskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarKedzierzynKozle,I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini,KedzierzynKozleJenis garpu gunting platform angkat bimbit, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim