Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

SabinovPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakCara memilih medium untuk penyejukan

masa pelepasan: 2022-06-27 13:35:46

Pembuat pengubah jenis keringBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Sabinov,Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan,SabinovPenukar reaksi, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,SabinovAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Abeokuta,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


SabinovPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakCara memilih medium untuk penyejukan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah,SabinovName, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Pengurusan kualiti,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


SabinovPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakCara memilih medium untuk penyejukan



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Julat,Penghakiman cacat pengubah kuasaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Sabinov dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Herrez delavrontraPengubah semula kotakPengetahuan industri    Seterusnya MostolesPengubah kotak elektrikStandard Kualiti

Sinonim

Tiada sinonim