Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HetafePengubah jenis kotak 500Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

masa pelepasan: 2022-06-28 17:31:46

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Hetafe,Menurut statistik untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Jatuh perkara asing dan menghancurkanEchuca,Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,HetafeGambar pengubah kuasa, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,HetafePenukar jenis kering scb10-100, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


HetafePengubah jenis kotak 500Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringNilai tinggi,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, perhatikan perkara-perkara berikut:keperluan keselamatan,Sebab api dalam pengubah kuasaPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Hetafe,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka,HetafeGambar pemasangan pengubah kuasa, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim