Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

PatulurRancangan penyimpanan sejuk perubatanKaedah apa yang digunakan untuk operasi

masa pelepasan: 2022-06-29 14:59:29

Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowPatulur,Jika gudang itu relatif kecil dan and a mahu mengubah gudang buah miniatur yang menyimpan segar, anda patut pastikan tinggi gudang sekurang-kurangnya meter, kerana puncak gudang sejuk dan puncak gudang patut menyimpan tinggi sekurang-kurangnya cm.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Sabana de La Mar, dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun. gudang sejuk buah yang menyimpan segar dan gudang sejuk perubatan akan mempunyai kadar tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna ,; Apabila memasang setiap panel dinding, laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, tarik garis di bahagian lap plat besi dalaman dan luaran dua papan dinding untuk sambungan dan pemasangan, dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.


PatulurRancangan penyimpanan sejuk perubatanKaedah apa yang digunakan untuk operasi



Kita mesti sering gunakan papan pengisihan dalam hidup kita, ia cuma struktur peti sejuk, tapi peti sejuk, seperti di rumah, masih ada persekitaran yang digunakan. Dalam pasar atau pengangkutan laut, persekitaran papan pengasingan penyimpanan sejuk tidak begitu optimis. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah, jaminan kualiti penyimpanan sejuk perubatan. Selama aktiviti keutamaan, pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi. Perbezaan persekitaran di dalam dan diluar papan penyisaran penyimpanan sejuk adalah sangat besar, kerana sejumlah item perlu disesuaikan, jadi suhu dalam penyimpanan sejuk adalah ketat. Dalam kes-kes tersebut, papan penyisaran penyimpanan sejuk akan mempunyai masalah yang berkaitan, Mari kita faham bahawa tekanan paru air di luar gudang plat penyimpanan sejuk bawah lebih tinggi daripada dalam gudang, dan penetrasi sampul dilakukan dari luar ke dalam sepanjang tahun. Gas R dalam poliuretan diganti oleh air dan air paru untuk poliuretan basah. Dengan masa, kelembapan menjadi semakin serius dan bahkan kondensasi paru air berlaku, yang menyebabkan kondensasi panas rendah dan kekurangan resistensi panas. Untuk menghindari dan lambat kelembapan poliuretan dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lapisan pengasingan,PatulurSyarikat penyimpanan segar sayuran, ia berkesan untuk menutup sisi panas lapisan pengasingan, iaitu untuk membentuk lapisan penghalang paru.Bersihkan arah penggemar dan gantikan minyak.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.sarankan,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi,PatulurPemasangan Syarikat Storan Dingin, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?


PatulurRancangan penyimpanan sejuk perubatanKaedah apa yang digunakan untuk operasi



Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Di mana yang baik,Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa,PatulurPenyimpanan sejuk berbilang fungsi, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem penyimpanan segar, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, yang boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Patulur,Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun pada masa ini, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya GonaivesGambar lengkap beg pengisihan panasPerincian klasifikasi    Seterusnya St. MarkTuba persegi 700Bagaimana untuk memilih sendiri

Sinonim

Tiada sinonim