Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Ciudad Ju árezBerapa biaya untuk memasang storan sejukAdakah prospek pembangunan baik kerana masa berubah

masa pelepasan: 2022-08-05 21:56:56

Ciudad Ju árezHarga pemasangan penyimpanan sejuk,

Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Ciudad Ju árez,Alat pengangkutan yang digunakan dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti memenuhi keperluan standar berkaitan.Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Craigieburn,The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, keterlaluan basah, dll.Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


Ciudad Ju árezBerapa biaya untuk memasang storan sejukAdakah prospek pembangunan baik kerana masa berubah



Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Pemasangan umum penyimpanan udara berkundisi akan menggunakan pendingin udara untuk pendinginan. Dalam kes ini, suhu reservoir atmosfer terkawal seperti ini mungkin terlalu rendah. Ia disarankan unit boleh menyesuaikan skala sedikit lebih besar dalam proses tetapan suhu.Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, tetapkan parameter pada peti sejuk. Semasa penggunaan kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm,Ciudad Ju árezPemasangan profesional penyimpanan sejuk, mm, mm dan mm, tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, penyemburan poliuretan, dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi resistensi kebakaran yang baik,Ciudad Ju árezBerapa banyak penyimpanan sejuk dipasang per meter kuasa dua, resistensi korrosion dan resistensi penuaan Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.Penawaran,Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananSama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.


Ciudad Ju árezBerapa biaya untuk memasang storan sejukAdakah prospek pembangunan baik kerana masa berubah



Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Mari kita lihat.,Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Pemasangan konduit akan indah dan tegas.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini,Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim