Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Benito JuarezYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejukkeseluruhan

masa pelepasan: 2022-08-10 08:21:08

Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Benito Juarez,Jika penyimpanan sejuk ada di bangunan, after the fruit is loaded in the cold storage, whether the floor can bear such weight.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Koesan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowKerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.


Benito JuarezYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejukkeseluruhan



Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Bahan pintu kulkas adalah fasilitas sokongan papan kulkas, tetapi jenis pintu termasuk pintu peluncur manual, pintu peluncur elektrik manual, pintu kembali secara automatik, pintu elektrik, pintu pembersihan sepenuhnya terkubur dan setengah terkubur. Unit pemampat sejuk mempunyai banyak tanda yang diketahui. Mereka bukan sahaja sejuk udara dan sejuk air, tetapi juga sepenuhnya tertutup dan setengah tertutup. Dalam kes pilihan, kita harus melakukan lebih baik dan mencari satu yang sesuai untuk and a.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain,Benito JuarezPenyimpanan sejuk buah segar, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini,Benito JuarezUnit pemasangan penyimpanan sejuk, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Pelanggan pertama,Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal menyimpan tanah dan mengurangi kos.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.


Benito JuarezYang mana lebih baik untuk memasang penyimpanan sejukkeseluruhan



Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, platform pembuatan, dll.Yang paling murah,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Kubik ais sentiasa tersedia dalam penyimpanan sejuk. Untuk penyimpanan sejuk kecil, kos penggunaan bekalan kuasa bersedia atau set generator terlalu tinggi dan prestasi kos rendah. Dalam kes ini, kub ais boleh digunakan untuk menyimpan suhu dalam penyimpanan sejuk.Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Benito JuarezProses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim