Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CarmeloPembelian pengubah tenggelam minyakApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan pengeluaran

masa pelepasan: 2023-03-21 10:32:51

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Carmelo,CarmeloPengubah jenis kotak 500,Analisis penyimpanan kuasa pengubahKebocoran minyak dari radiator paip panasDrobeta Turnu-Severin,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Bunyi, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


CarmeloPembelian pengubah tenggelam minyakApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan pengeluaran



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatUntuk lebih, sila periksa,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Apa peranan penting pengubah kuasa


CarmeloPembelian pengubah tenggelam minyakApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan pengeluaran



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaharga pasaran,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,CarmeloPengubah kuasa S13-630, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Carmelo,Mod wayar pengubah jenis kering:Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaMod wayar pengubah jenis kering:

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim