Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KeletihanBerapa banyak pengubahKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

masa pelepasan: 2023-03-21 16:16:12

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Keletihan,KeletihanSenarai harga pengubah 3150kva,Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks,KeletihanPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan terdapat banyak prinsip.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Tulu Bolo,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Sudah tentu jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


KeletihanBerapa banyak pengubahKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatLaporan pemeriksaan kualiti,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?


KeletihanBerapa banyak pengubahKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaPromosion,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Keletihan,Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,KeletihanBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim