Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Heist-op-den-BergUji item pengubah kuasaApa ciri dan keperluan kualiti

masa pelepasan: 2023-08-09 17:53:30

perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, angin dan pasir.Bunyi dalam kes kegagalan fasaHeist-op-den-Berg,Transformer adalahKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahMachali,Pengubah kuasaOperasi pengubah tenggelam minyakIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


Heist-op-den-BergUji item pengubah kuasaApa ciri dan keperluan kualiti



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Biaya adalah masuk akalSelepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


Heist-op-den-BergUji item pengubah kuasaApa ciri dan keperluan kualiti



Kaedah pengalihan berbeza,Heist-op-den-BergGe transformer, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Untuk lebih, sila periksa,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Penyebar bunyi pengubah jenis keringHeist-op-den-Berg,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Pada pengurusan muatan:Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,Heist-op-den-BergPembelian pengubah jenis kering, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim