Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Capelle aan den IJsselJembatan naik hidraulik bergerakKesalahan dan penyelesaian biasa

masa pelepasan: 2024-03-28 20:30:54

Tighten the manual valve to close it.When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.Capelle aan den IJssel,Secara ringkasan, terdapat banyak alasan untuk berlaku jembatan naik. Kami mengingatkan anda bahawa walaupun jembatan naik tetap baru dipasang, ia akan menghasilkan bunyi yang signifikan. Jangan risau terlalu banyak, kita semua mempunyai strategi penghadapan yang sama, iaitu untuk menggunakannya untuk beberapa masa dan membiarkan jambatan naik secara automatik berjalan dalam untuk beberapa masa.Semasa menggali, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.Palangkaraya,Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.


Capelle aan den IJsselJembatan naik hidraulik bergerakKesalahan dan penyelesaian biasa



Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.Menyelamatkan lebih banyak modal dan melaburkan dalam pengendalian kargo tradisional bergantung pada lebih banyak kuasa kerja untuk meningkatkan efisiensi kerja. Jembatan boarding bergerak hari ini berguna untuk meningkatkan efisiensi kerja, mengurangkan banyak pelaburan sumber manusia, menurunkan kadar penggunaan pekerja, menyelamatkan lebih banyak pelaburan kapital untuk perusahaan, dan meningkatkan efisiensi ekonomi.Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.Servis jujur,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala,Capelle aan den IJsselProdusi jambatan naik, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik,Capelle aan den IJsselJembatan boarding bergerak, valve turun terbuka,Capelle aan den IJsselJembatan boarding tetap, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


Capelle aan den IJsselJembatan naik hidraulik bergerakKesalahan dan penyelesaian biasa



Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Keperlukan pemasanganHari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Semasa operasi, kemudian perlahan-lahan berbalik untuk taman bekas di bawah bibir depan jambatan papan.Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Capelle aan den IJssel,Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Berikut adalah ciri-ciri produk.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim