Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

SzazhalombattaJembatan boarding logistikCara mengatasi kesalahan penggunaan

masa pelepasan: 2024-03-29 16:20:25

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.Szazhalombatta,Jembatan pengangkutan telah menjadi alat pemuatan dan pembuatan penting dalam industri gudang dan logistik. Operasi dan penggunaan yang betul jembatan pengangkutan telah menjadi semakin penting, dan pemeliharaan dan pemeliharaan sehari-hari akan meningkatkan hidup perkhidmatan jembatan pengangkutan secara efektif. Jadi apa aspek yang perlu diperhatikan bila menggunakan jembatan boarding? Mari kita bawa semua orang untuk memahami.Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!Petaling Jaya,Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.


SzazhalombattaJembatan boarding logistikCara mengatasi kesalahan penggunaan



Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. Peranti pembersihan minyak membolehkan minyak mengalir sehingga indikator pencemaran minyak menunjukkan bahawa minyak berada dalam keadaan yang memuaskan.Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Click to view, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu selepas valv keselamatan disesuaikan,SzazhalombattaFabrik jambatan penerbangan hidraulik, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.


SzazhalombattaJembatan boarding logistikCara mengatasi kesalahan penggunaan



Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Kurs kerja,SzazhalombattaVehicle mounted boarding bridge,Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Titik-titik kunci untuk menyimpan peralatan jambatan naik bimbit adalah seperti ini: untuk brek lif, pemeriksaan sering patut dilakukan untuk melihat sama ada ruang itu sesuai, serta beberapa aspek lain, untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan dalam aplikasi. Selain itu,SzazhalombattaJembatan penerbangan hidraulik, pada permukaan brek, dan jika ada, ia perlu segera dibersihkan.Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Szazhalombatta,Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan dan ban tekanan tinggi.Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim