Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KomaromPanduan platform angkat keretapiSentiasa dalam ketepuan

masa pelepasan: 2024-04-17 06:58:57

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Komarom,Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm,KomaromGerakan platform mengangkat garpu gunting, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.San Fernando de Apure,Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan,KomaromPlatform angkat gerak garpu gunting, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


KomaromPanduan platform angkat keretapiSentiasa dalam ketepuan



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remAliran kerja platform angkat hidraulik elektrik: Kereta trak disambung di pintu masuk gudang mengikut kedudukan lajur panduan. Selepas pintu sistem muatan dan lepaskan dibuka, butang elektrik membuka platform angkat hidraulik.Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, mereka patut disemak dan ketatProjek analisis,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


KomaromPanduan platform angkat keretapiSentiasa dalam ketepuan



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remKeadaan pemasangan,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Sila faham tujuan platform angkat jenis gunting tetap. Platform angkat jenis gunting tetap terutama digunakan dalam industri logistik, garis produksi,KomaromPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, dan untuk angkat dan muat barang dari bilik ke lantai. Ia juga boleh digunakan untuk angkat platform, platform operasi angkat, kadar kegagalan rendah, operasi yang dipercayai, keselamatan, dan penyelamatan sederhana dan selesa. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan platform angkat, pemilihan konfigurasi pilihan berbeza boleh mencapai keputusan penggunaan yang lebih baik. Pembuat lif profesional mempunyai prestasi stabil, selamat, yang boleh dipercayai dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang samaKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Komarom aras minyak normal,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim