Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

FantinoPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApa projek anda

masa pelepasan: 2024-04-23 10:22:26

   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air dur   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, medium perlahan kerana saluran aliran juga berkembang secara perlahan-lahan.Fantino,   Untuk pompa gravil / g, yang milik pompa slurry diameter besar, diperlukan untuk membuang cincin pembuangan impeller dan putar impeller ke arah yang bertentangan.Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu,pompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.   The slurry pump of underground pump can also work normally.


FantinoPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApa projek anda



   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.aliran atau tidak aliran. Selepas kajian dan isis yang relevan, kami percaya bahawa terdapat banyak alasan untuk abnormaliti berikut pompa sampah.   Pertama-tama, kita perlu tahu bahawa pam selam biasanya berfungsi dalam air. In fact, most of the pumps are suitable for convHarga yang adil,   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; Penutupan   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)


FantinoPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApa projek anda



ver untuk memastikan ventilasi peralatan. Pada masa yang sama pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa airBerapa banyak?,l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan,FantinoPompa sampah yang tidak menyekat menegak, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).under normal conditions; Penegangan insulasi lebih rendah dari , megohm; - When the dynamic water level drops to the pump suction; When the electrical equipment and circuit are out of specification   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poiFantino,way, a smooth surface can be formed on the surface.menggunakan pompa penyelamat,FantinoQuotat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya EmmenMemangkat platform hidraulikUntuk apa itu    Seterusnya HjorringTubu aluminiumCiri industri

Sinonim

Tiada sinonim