Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

VarneHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenjelasan produk

masa pelepasan: 2024-04-28 14:54:46

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.Varne,Penapisan dan pembersihan minyak hidraulik untuk mengangkat lif kargo. Penapis minyak hidraulik adalah komponen penting pencemaran minyak dalam sistem hidraulik. Aplikasi penapis minyak mesti memastikan akurat penapis memenuhi keperluan penggunaan sistem, dan kerugian tekanan disebabkan kekebalan cair sepatutnya menjadi sebanyak yang mungkin, dan ia sepatutnya mempunyai kapasitas skala minyak yang cukup; Peribadi periksa dan membersihkan penapis minyak. Darjah pencemaran minyak sistem hidraulik meningkat dengan kadar penyerangan partikel pencemaran luaran dan bilangan berbagai partikel memakai dalam sistem, dan menurun dengan meningkat nisbah penapisan. Oleh itu, memilih nisbah penapisan yang masuk akal boleh mengurangi darjah pencemaran sistem secara efektif. Partikel tegar adalah sumber utama pencemaran dalam sistem hidraulik mesin pembinaan, dan pemilihan yang masuk akal nisbah penapisan penapis minyak adalah ukuran utama untuk pencemaran sistem. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.Kanel,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+,VarnePemandu jenis kereta api luar platform angkat, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka,VarnePlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.


VarneHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenjelasan produk



Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Kesempatan persekitaran suhu rendah pada minyak hidraulik, lemak, dan diesel lif hidraulik. Sistem tarik dan lepas kaki angkat dan tindakan angkat, tahan tegangan dalaman sistem meningkat, kehilangan tekanan meningkat, suhu minyak meningkat terlalu cepat, dan operasi tertinggal; Viskositi terlalu rendah, efisiensi volumetrik pompa rendah, prestasi rendah, dan resistensi sentuhan antara komponen meningkat. Viskositi minyak hidraulik berbeza dengan suhu kerja, jadi perhatian istimewa perlu diberikan bila memilih minyak hidraulik suhu rendah.Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihanBiaya adalah masuk akal,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan ia boleh digunakan semulaApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.


VarneHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenjelasan produk



Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Penawaran,Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness please fix it in a timely manner.Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosakVarne,Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini,VarneJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim