Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

DoboyPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakKekal

masa pelepasan: 2024-05-05 03:28:29

Dan bagaimana untuk menanganinya.bahan-bahan mentah yang resisten-r, yang resisten-wear, resisten-corrosion, tidak memeluk, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.Doboy,Ia mesti seragam.semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mmQuvaSaya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, nyaman disassembly dan mai   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik, di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu,DoboyCarbon steel explosion-proof pipeline pump, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.


DoboyPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakKekal



   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.Yang pertama,DoboyPump paip air panas berkeliling,DoboyLo, dan tali rantai akan dihantar ke dalam dua cincin angkat untuk mengangkat pompa elektrik ke atas dan ke bawah. Hati-hati jangan gunakan kabel sebagai tali untuk menghindari bahaya.   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.Penjagaan peralatan,   Untuk memastikan efisienMenyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.


DoboyPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakKekal



   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selamberapa banyak,   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur oaras ical melalui perkenalan, penyembusan, pemulihan, pencernaan dan inovasi. Terutama, produk sokongan beberapa peralatan teknikal utama telah mencapai atau mendekati tahap maju produk yang sama. Dengan pengembangan terus-menerus pasar, pompa paip baja beku tidak stainless   Therefore, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada   Apa penyebab muatan pompa.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim