Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

YuciJembatan penerbangan tetap mekanikApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

masa pelepasan: 2024-05-05 08:35:10

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Yuci,Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, causing immeasurable direct or indirect losses.Bosaso,Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut' Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.


YuciJembatan penerbangan tetap mekanikApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan



Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?Helaian Petikan,Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas,YuciFabrik Penghasilan DengCheQiao, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.


YuciJembatan penerbangan tetap mekanikApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan



Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Di mana saya boleh mencarinya?,Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Selepas memperbaiki sistem hidraulik, terdapat masalah dengan pompa hidraulik, motor, valv, dan pemasangan hidraulik dan pemasangan jambatan papan,YuciJembatan naik hidraulik bergerak, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.Yuci,Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.Kedua,YuciJembatan naik hidraulik, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim