Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

DimitrovgradPenyelam pompa sampahPeriksa titik pemecut piawai

masa pelepasan: 2024-05-07 06:45:44

   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup, dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.Dimitrovgrad,   Aras cair pemadam akan lebih tinggi dari masukan pompa.   PrKeseronokan,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompa   Friction resistance due to bearing and packing; Pecahan diantara pemancar dan air semasa putaran; Vortex aliran air dalam pompa, refluks kosong, kesan masuk dan keluar dan sebab lain. Sebahagian dari kuasa mesti dimakan, jadi ia   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes,DimitrovgradPompa slurry ZD, ia milik dua yang boleh dibawa


DimitrovgradPenyelam pompa sampahPeriksa titik pemecut piawai



   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meterangin semakin lemah dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan pompa elektrik. Apabila suhu rendah, pompa perlu ditangkap keluar untuk mencegah beku.   Namun, iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selamPenyesuaian Skema,   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.king gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.


DimitrovgradPenyelam pompa sampahPeriksa titik pemecut piawai



   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tPerkhidmatan pertama, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganDimitrovgrad,   The utility and durability of the utility model,DimitrovgradPompa lumpur cair pengeboran, so the polymer composite materials are generally used in production.   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat or   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim