Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

MalahidePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa maksudnya memasuki pasaran antarabangsa

masa pelepasan: 2024-05-08 11:59:48

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themKemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini,MalahidePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.Malahide,Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruGetxo, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian,MalahidePlatform angkat gerak garpu gunting, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear it is necessary to replace them


MalahidePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa maksudnya memasuki pasaran antarabangsa



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Semasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik,MalahidePlatform lif sumbangan aluminum, menunjukkan bahawa kelembatan di dalam komponen menurun selepas rawatan getaran, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, menunjukkan bahawa struktur molekul di dalam komponen cenderung untuk stabil, yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung, jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri, dan menggantungnya dalam posisi yang terkenal. Apabila bekerja pada platform angkat elektrik, pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, dan mereka mesti melatih khusus dan dipilih. Mereka mesti memegang sijil yang sesuai dan mengambil tanggungjawab sesuai dengan keadaan sebenar kerja. After the construction is completed, the lifting platform needs to be moved on the site and should be operated by a professional driver. Sebelum kerja sehari-hari, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasiSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Pengurangan?,Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabelGuna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


MalahidePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa maksudnya memasuki pasaran antarabangsa



Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakSampling inspection,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Malahide, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim