Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

TelasaPemasangan storan sejuk kilangBagaimana untuk seimbang elemen kerja

masa pelepasan: 2024-05-09 06:28:34

TelasaRancangan penyimpanan sejuk farmaceutik,

Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Telasa,Adakah lokasi unit memenuhi syarat-syarat yang berkaitan? Sama ada penyebaran panas dan panjang paip boleh memenuhi keperluan.Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.Reynosa,Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah,TelasaBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejuk, suhu air sejuk dikurangkan dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.


TelasaPemasangan storan sejuk kilangBagaimana untuk seimbang elemen kerja



Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Titik lain ialah tindakan penyelenggaran tanah di dalam jualan besar gudang penyelenggaran segar. Kerana lantai besar gudang penyimpanan segar yang diperbuat pada skala besar juga papan pengisihan panas, akan ada banyak a is di atas tanah dalam proses penggunaan, sehingga apabila membersihkan lapisan ais ini, anda perlu memperhatikan untuk tidak memukul mereka dengan palu atau sekop, kerana ia akan merusak papan pengisihan panas di atas tanah. Jika papan pengisihan panas rosak, ia akan mempengaruhi prestasi pengisihan panas dalam penjualan besar gudang penyimpanan segar.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Item inspeksi,Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.


TelasaPemasangan storan sejuk kilangBagaimana untuk seimbang elemen kerja



Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Telasa,Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya pada masa ini, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim