Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TutrakanPompa sumur dalamMasalah umum dengan pemikat

masa pelepasan: 2024-05-09 11:46:05

   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, emenyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkinTutrakan,   Semak kualiti minyak bilik minyak setiap enam bulan untuk melihat jika ada kebocoran, dan paksa penggantian; Periksa pengendali untuk memakai dan menentukan why minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.Moncao   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.


TutrakanPompa sumur dalamMasalah umum dengan pemikat



   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat   Pada mata ramai orang, pembuatan kabinet terlalu berlebihan. Ia tidak Nampaknya tidak penting sama ada ada ada satu, tetapi sekarang ia tidak. Kabinet kawalan api tidak pilihan, dan ia adalah salah satu daripada t   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudahPengurusan kualiti rantai bekalan,   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain,Tutrakansible slurry pump, sebenarnya, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.Perlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir,TutrakanISG single stage vertical pipeline pump, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator,TutrakanBaigang deep well pump, terutama   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.


TutrakanPompa sumur dalamMasalah umum dengan pemikat



   Terdapat perbezaanLaporan pemeriksaan kualiti,   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel ekod ical untuk pembangunan makmal keselamatan biologi (gb-, paip tembaga dan paip plastik yang tidak beracun tidak lagi diusulkan.   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip, sistem pemadam serpihan dan tekananTutrakan,   Komoditi.   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor,

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya WuerdenContainer Jembatan NaikKelebihan pembinaan operasi    Seterusnya WuerdenTahap putaran mengangkat tetapKecacatan penyelenggaraan

Sinonim

Tiada sinonim