Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

AlvassetPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahLaraskan parameter proses industri

masa pelepasan: 2022-06-27 14:30:34

AlvassetModel pengubah tenggelam minyak,

Penyebar bunyi pengubah jenis keringUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Alvasset,AlvassetPengubah jenis kering bergerak,Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Ilopango,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


AlvassetPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahLaraskan parameter proses industri



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaPenyebar bunyi pengubah jenis keringPemeriksaan proses,Bunyi dalam kes kegagalan fasaPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


AlvassetPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahLaraskan parameter proses industri



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Penawaran,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Alvasset,AlvassetApakah pengubah jenis kering,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim