Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Le RobertPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi

masa pelepasan: 2022-08-01 02:44:26

Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Le Robert,Pendingin di unit sejuk sangat mudah untuk kotor,Le RobertPembekalan buah, jadi ia perlu dibersihkan pada masa mengikut situasi tertentu. Untuk menjaga kondukti panas stabil dan kesan praktik. Pembuangan panas dan pendinginan yang baik. There is no need to accumulate dirt around the refrigeration unit.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Luchenza,Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,Le RobertPemasangan syarikat penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.


Le RobertPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi



Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan, resistensi sirkulasi meningkat dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu,Le RobertRumah simpanan buah, hancur pada masa. Pay attention to the maintenance of the evaporator of the controlled atmosphere storage system. If the evaporator freezes, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy and has little impact on the storage temperatureAlasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.berapa banyak,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk dan pemukul udara. Secara umum, peti sejuk kecil dan ukuran tengah didominasi oleh pemampat sejuk yang tertutup sepenuhnya. Kerana kuasa output kecil pemampat pendingin yang tertutup sepenuhnya, harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara, penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat, tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, yang dikatakan oleh kesan kawalan suhu yang sangat baik dan penyimpanan sejuk yang sederhana.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.


Le RobertPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi



Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Dokumen kualiti,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Ujian vakum: selepas ujian tekanan sistem dipilih, sistem boleh diuji kebocoran vakum. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara dalam keadaan vakum dan menyediakan keadaan untuk mengisi ammonia sistem.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform etc.Le Robert,Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim