Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GrimbergenPenukar jenis kering scb14Cara mempromosikan pembangunan

masa pelepasan: 2022-09-09 10:40:34

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.GrimbergenPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC,GrimbergenPengubah kuasa 25kV, dll.) semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaPamulang, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


GrimbergenPenukar jenis kering scb14Cara mempromosikan pembangunan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Julat,Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,GrimbergenPenukar jenis kering 2500kVA, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


GrimbergenPenukar jenis kering scb14Cara mempromosikan pembangunan



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin,GrimbergenPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Jabatan Pengurusan,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Manufacturing process and steps of dry-type transformerGrimbergen,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim