Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

MedgidiaPasar pengubah jenis keringTemplat rancangan perniagaan

masa pelepasan: 2022-11-19 10:27:10

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,MedgidiaPenukar kawalan 15KVA, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Medgidia,Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakBinche,Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


MedgidiaPasar pengubah jenis keringTemplat rancangan perniagaan



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Kualiti yang hebat,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


MedgidiaPasar pengubah jenis keringTemplat rancangan perniagaan



Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.Keperlukan pemasangan,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,MedgidiaPenukar 16 kV, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Medgidia, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum,MedgidiaPembuat pengubah minyak terjun, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim