Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

La CabimaPompa slurry tahap tunggalMasalah teknikal pemasangan dan penyelamatan

masa pelepasan: 2022-11-25 06:05:42

ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.   Sebagai produk yang muncul, pompa lumpur selam mempunyai banyak keuntungan, terutama mengisi ruang dalam keadaan aplikasi pompa lumpur mengufuk dan menegak tradisional. Pada masa ini, aplikasi pompa lumpur selam secara perlahan-lahan menjadi semakin luas, dan pengakuan pasar terus-menerus meningkat, terutama memenuhi keperluan pam pasir dalam air dan menarik. At present, the depth can reach meters.La Cabima,   Produk pam saluran paip baja stainless di rumah telah meningkatkan teknik merekaUm batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.Tanda baru,   Malah pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump diperlukan untuk tujuan awam dan tentera, serta untuk teknologi maju, kimia, metallurgi dan industri lain. Ia adalah peralatan mekanik umum yang digunakan. Most   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah,La CabimaPump paip air panas berkeliling, pip suction   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.


La CabimaPompa slurry tahap tunggalMasalah teknikal pemasangan dan penyelamatan



   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakanMemotong kursi penunggang panduan bawah penceroboh air, keluarkan rotor, dan keluarkan kursi penunggang atas, stator, dan sebagainya.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.Menghormati pelanggan,   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm


La CabimaPompa slurry tahap tunggalMasalah teknikal pemasangan dan penyelamatan



   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.bekalan,   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu,La CabimaPompa saluran paip air, motor p   Will the submersible sewage pump get sick?   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktikLa Cabima,La CabimaBaigang deep well pump,p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orang   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air sou   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim