Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CaguasPompa Vortex dan pompa paipPenciptaan kualiti

masa pelepasan: 2022-11-26 05:03:42

   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.penyesuaianCaguas,Risation, tetapi melakukan pemeliharaan profesional segera.   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poiMessina,   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in theaplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak,CaguasTubuh pompa paip, seperti pompa pasir di atas kapal, prospeksi, it is strictly prohibited to work or move in the water of nearby devices or people, in case of accidents caused by the power distribution of the electric pump.   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar,   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan,CaguasPompa paip menegak tahap tunggal ISG, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungmendengar beberapa media yang relatif bersih,CaguasPompa lumpur menegak, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkin


CaguasPompa Vortex dan pompa paipPenciptaan kualiti



   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.Untuk lebih, sila periksa,   Selepas nilai tertentu air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Betul saluran utama pompa air dan betulkan kedudukan pompa air dan motor secara relatif.   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meterCaguas,   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.    Bahagian Tao juga memakannya.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim