Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TutrakanPompa selam QJYou can tell at a glance

masa pelepasan: 2022-11-26 05:58:33

pam kemungkinan rusak atau berputarmemandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehinggaTutrakan,rrigation, pemanasan geotermal di kawasan penduduk, dll. Anda akan diberitahu mengenainya Ruang aplikasi.   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak,TutrakanTubuh pompa paip, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiCanning Vale, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.


TutrakanPompa selam QJYou can tell at a glance



   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang th   With the features of installation and automatic control, it has a unique effect in discharging solid p   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times,TutrakanPompa slurry ZD, so it has an irreplaceable posiHuraian kerja,   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air dur   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian,TutrakanPompa slurry HH, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensiry pump.


TutrakanPompa selam QJYou can tell at a glance



   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, which will cause abnormal sound inside the pump, the impeller is damaged or the impeller is damagedJabatan Pemasaran,   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.   Will the submersible sewage pump get sick?  Tutrakan,   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, pam air panas mesti digunakan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.   Kehilangan kadar, jadi kuasa rakit = kuasa efektif + kuasa hilang.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim