Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

XihongPengubah terbenam minyakKejarlah kecemerlangan

masa pelepasan: 2023-01-26 14:49:19

Kebocoran minyak dari radiator paip panasOperasi pengubah tenggelam minyakXihong,Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.San Pedro,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,XihongPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,XihongJadual berat penukar tenggelam minyak, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Segel kebocoran minyak


XihongPengubah terbenam minyakKejarlah kecemerlangan



Penghakiman cacat pengubah kuasaUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPerbaikan kualiti,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,XihongHarga pengubah 200KVA, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Keadaan pemasangan,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Bagaimana memilih pengubah jenis keringKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Xihong,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim