Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Kangasalapompa lumpur tenggelam shaftLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan

masa pelepasan: 2023-01-27 05:36:23

ke hadapan,KangasalaPompa paip digunakan, dan gulung lengan dengan tangan untuk menekanoscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi bunyi akan dipasang di sekitar dinding dan di atas bilik mesin dan ditetapkan dengan tongkat besi ringan; Lubang yang menyambung antara bilik mesin dan bilik-bilik lain terhalang dengan ketatKangasala,menyambung keadaan kerja, jurutera senior industri pam Panshi boleh memilih dan merancang untuk anda; For example,KangasalaPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, ZJ series   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tEsenler,   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, jadi   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.


Kangasalapompa lumpur tenggelam shaftLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan



   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.   Sistem ini akan dilengkapi dengan kabinet kawalan api.penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.tawaran,   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup,KangasalaPompa lumpur sapu ganda, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.


Kangasalapompa lumpur tenggelam shaftLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan



ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius,xed, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.   Ia boleh dilakukan. Contohnya, sebelum ujian berjalan, motor dan pompa utama dipisahkan dari ujianpam ry dalam banyak kawasan yang sempurna juga relatif baik; The water output and head of the mixed flow pump are actually derived from oneKangasala,   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kesempatan aplikasi terbatas. Pompa lumpur selam dikembangkan untuk menyesuaikan dengan keadaan kerja yang semakin kompleks   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim