Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Port FrederickPerusahaan pemasangan penyimpanan sejukFungsi dan ciri-ciri asas lain

masa pelepasan: 2023-03-21 01:05:10

Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Port Frederick,Pemilihan sistem pendinginan adalah penting untuk kualiti penyimpanan atmosfer terkawal.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Usulutan,Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.


Port FrederickPerusahaan pemasangan penyimpanan sejukFungsi dan ciri-ciri asas lain



Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Tetingkap keseimbangan akan disediakan untuk penyimpanan atmosfer terkawal.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.KepercayaanPelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.


Port FrederickPerusahaan pemasangan penyimpanan sejukFungsi dan ciri-ciri asas lain



Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Mengikuti keajaiban,The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days,Port FrederickRancangan penyimpanan tenaga penyimpanan sejuk, Tubuh perpustakaan boleh digabung, gudang penyimpanan segar boleh melihat status operasi dan parameter relevan pengkondisi udara dalam masa sebenar. Dalam kes kembalian udara, penyediaan udara berlebihan dan ralat lain,Port FrederickPemasangan storan sejuk besar, maklumat penggera boleh diterima secara serentak dan ralat boleh dibuang dengan cepat.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk,Port FrederickKost pemasangan penyimpanan sejuk besar, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Port Frederick,Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim