Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

PollyPembuat storan sejuk farmaceutikPembuat bekalan langsung sumber

masa pelepasan: 2023-03-21 01:25:25

storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Polly,Membuka dan menutup valv sistem pendinginan.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Ramada,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai,PollyProduksi penyimpanan sejuk sederhana, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi,PollyHarga storan sejuk terpasang kecil, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.


PollyPembuat storan sejuk farmaceutikPembuat bekalan langsung sumber



Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Selepas sejuk secara tetap, periksa semua bahagian sistem sejuk, tekanan exhaust, tekanan suhu dan suhu exhaustKehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Di mana saya boleh mencarinya?,Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan,PollyPemasangan kecil beku, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.


PollyPembuat storan sejuk farmaceutikPembuat bekalan langsung sumber



Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.sarankan,Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Menurut perubahan keadaan luaran, gudang penyimpanan udara segar di bilik mesin boleh secara automatik dan tepat menyesuaikan operasi peralatan, untuk menjaga keadaan pendinginan yang diperlukan dan meningkatkan ekonomi operasi gudang penyimpanan segar.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Polly,Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Membina rangkaian komputer yang sempurna, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim