Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TielPompa saluran bawah tanahSpesifikasi kami sangat ketat

masa pelepasan: 2023-03-21 05:12:12

sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon, pasti   Seharusnya /-/ antara. Apabila pakej dipakai, thTiel,   Apabila pompa elektrik tidak digunakan keluarkannya dari air dan jangan tenggelamkan ke dalam air untuk masa yang lama, untuk mengurangi peluang motor stmemandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehinggaMejicanos   Dalam aplikasi pompa, perkara pertama yang kita fikirkan adalah air. Sama ada ia air minum atau air yang bersamaan, walaupun air yang terjangkit di bandar perlu dibersihkan. Semua ini memerlukan peralatannya untuk menyediakan perkhidmatan untuk kita. Tanpa pam, keselamatan asas kita adalah masalah.   Selain kaedah, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air, peralatan adalah bentuk seperti penghiasan, pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa air   Pompa lumpur mengufuk adalah pompa lumpur sentrifugal kantilever, yang sesuai untuk menyebarkan lumpur abrasif atau korosif. Struktur semua jenis pompa lumpur mengufuk adalah sama kecuali pompa dia   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, pam air panas mesti digunakan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.Kepastian Kualiti,   Dia skematik   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.


TielPompa saluran bawah tanahSpesifikasi kami sangat ketat



   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posiDi mana saya boleh mencarinya?,   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tipam terlihat terlalu tinggi, ada peralatan elektrik lain pada pengguna laman s, dan pengguna s Kapasiti komposisi Transformer terlalu kecil untuk memulakan pompa selam. Anda boleh guna pengubah yang sesuai atau matikan peralatan elektrik lain yang memenuhi penggunaan kuasa pompa selam.   perbaikan dan aras bahagian penyweldingTiel,   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar tetapi kepala tidak terlalu tinggi, jadi kesan menggunakan slu selam   Limited. Menurut bahan-bahan yang relevan,TielPompa slurry HH, jika tidak pompa wi   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim