Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HoogeveenPompa selam QJKepentingan dalam kren

masa pelepasan: 2023-03-21 06:16:34

   Bahagian Tao juga memakannya.kuasa, kelajuan impeller, kadar pam, partikel maksimum dan berat badan.Hoogeveen,   Saya percaya anda mempunyai soalan seperti apabila menggunakan pompa sampah selam, iaitu, adakah pompa ini pompa sampah? Atau pompa sampah? Sebenarnya, soalan ini sangat mudah untuk dibedakan. Anda boleh melihat co berikutpasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,   Sekitar %), dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil,HoogeveenPenyelam pompa sampah,HoogeveenPompa saluran bawah tanah, buka valv gerbang.   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.


HoogeveenPompa selam QJKepentingan dalam kren



   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.  . (apabila cairan mengalir kembali, ia akan menghasilkan tekanan terbalik besar dan merusak pam)   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpaKualiti yang baik   Pratau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasarcircuit.


HoogeveenPompa selam QJKepentingan dalam kren



mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.Trend pasar,   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Untuk meningkatkan kesan pompa api dan mencapai tujuan jaminan tepat waktu. Kawal operasi, permulaan dan matikan semua pompa api melalui kabinet kawalan api,HoogeveenWQ submersible pump parameters, yang boleh meningkatkan efisiensi pompa api.eed untuk membuka valve seharusnya dikawal oleh fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor mana-mana tahap tidak melebihi arus bernilai.Hoogeveen,semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, dan menghantar tenaga ke tble; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pump

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim