Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Bilicenii VechiPompa slurry yang menentang pakaian mengufukTiga kriteria klasifikasi umum

masa pelepasan: 2023-05-12 11:34:10

   Peralatan siri pompa pembuangan ini boleh diselesaikan atau bergerak. Apabila peralatan aktif tetap dipilih ia bermakna pompa penuhdengan pam perlu disediakan.Bilicenii Vechi, kabel rantai akan terpisah-pisah diangkut ke (terhadap keluar pam, dan sambungannya akan selari dengan keluar pam) dua bolt mata atau plat angkat ke   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.Iklan Dilam,   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir   Motornya rosak. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Dengan cara ini,Bilicenii VechiPompa slurry yang tidak menyentuh, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah


Bilicenii VechiPompa slurry yang menentang pakaian mengufukTiga kriteria klasifikasi umum



   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,   Akhirnya, pilih model pam yang sesuai menurut Q dan H yang ditentukan. Ia patut dicatat bahawa dalam pemilihan sebenar, pada prinsip, model pam yang paling dekat dengan persimpangan lengkung prestasi pam dan lengkung prestasi peranti patut dipilih, dan titik operasi terbaik pam patut berada dalam kawasan efisiensi tinggi lengkung efisiensi pam sebanyak yang mungkin.operasi.Penjagaan peralatan, dan sumbangan kavitasi peranti akan lebih besar daripada pam. Ia dicadangkan untuk menggunakan kaedah pemasangan muatan terbalik apabila memindahkan sisa-sisa dengan berat tinggi coped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungNyanyikan kerosakan!


Bilicenii VechiPompa slurry yang menentang pakaian mengufukTiga kriteria klasifikasi umum



   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.Test method,   Ia dipanggil fenomena kavitasi.   Selain aksesori konvensional, pompa panjang biasa juga boleh menghasilkan pompa sumur dalam dengan ciri-ciri al berbeza mengikut keperluan khas pelanggan. Jika diperlukan   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.Bilicenii Vechi,   In the mud pump,Bilicenii VechiPompa slurry dua tahap, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalaherasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.l kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim