Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BolognaMoving the boarding bridgeBorong lebih disukai

masa pelepasan: 2024-03-28 08:19:48

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara,BolognaTrain boarding bridge, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kamiBologna,Sistem kuasa jambatan pengangkutan hidraulik menggunakan silinder minyak yang besar untuk mengangkat seluruh plat bersandar. Apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil bermula berfungsi dan melangkah secara lembut keluar dari piring hinge. Plat penyesuaian tinggi dibuat dari plat besi dengan corak tinggi dan profil, dengan jangka hidup yang panjang. Manufattur profesional jambatan naik, dengan kuantiti besar produk berkualiti tinggi dan yang boleh diterima. Ia adalah tahan api tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayaiAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Rahachow,Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup,BolognaJembatan naik hidraulik bergerak, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.


BolognaMoving the boarding bridgeBorong lebih disukai



Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, platform angkat tidak boleh bergerak dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.Jembatan pengangkutan bimbit ialah pemuatan dan membuang peralatan bantuan yang digunakan dalam sambungan dengan forklift, yang boleh menyesuaikan tinggi mengikut tinggi pengangkutan kereta. Forklift boleh masuk secara langsung ke dalam pengangkutan untuk pemuatan dan membuang batch barang, dan boleh mencapai pemuatan dan membuang cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, improve work efficiency, and obtain greater economic benefits.Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.Kejujuran dan keuntungan bersama, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.


BolognaMoving the boarding bridgeBorong lebih disukai



Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Perincian,Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.Adakah tindakan penyelamatan telah ditetapkan. If any problems are found during use, they should be maintained and repaired in a timely manner. If they cannot be maintained and repaired by the manufacturer themselves, the quality of the boarding bridge can be stable and long-lasting. Jika tidak, jika pemeliharaan dan perbaikan tidak dikendalikan untuk masa yang lama, kerosakan atau bahkan kemalangan mungkin berlaku sebagai akibatnya.Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.Bologna,Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi),BolognaJembatan boarding tetap, cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim