Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

LegeonovoBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAApakah langkah berjaga-jaga

masa pelepasan: 2024-04-15 21:51:29

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Segel kebocoran minyakLegeonovo, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Bunyi dalam kes kegagalan fasa


LegeonovoBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAApakah langkah berjaga-jaga



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka,LegeonovoPrinsip pengubah kuasa, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama,LegeonovoBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Rakomendasi dan konsultasiJatuh perkara asing dan menghancurkanBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik,LegeonovoKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkan, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


LegeonovoBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVAApakah langkah berjaga-jaga



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Di mana yang baik,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Transformer adalahOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakLegeonovo,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim