Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

XingtaiBridge boarding forklift bergerakLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja

masa pelepasan: 2024-04-17 01:15:03

XingtaiJembatan naik bimbit hidraulik,

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.XingtaiBlok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.Fenlo,Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan,XingtaiJembatan pengangkutan yang tetap, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.


XingtaiBridge boarding forklift bergerakLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.Selepas pelanggan secara rasmi meletakkan pesanan, dan biaya pengangkutan barang diantara pembeli dan penjual, yang boleh mempunyai kesan aplikasi yang berbeza. Berdasarkan persekitaran peralatan lif dan keperluan aplikasi jambatan boarding hidraulik tetap sendiri, memilih peralatan yang sesuai boleh mencapai kesan aplikasi yang sangat baik. Ia adalah peralatan bantuan khusus untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Jembatan naik hidraulik tetap bersikeras untuk menyediakan setiap pelanggan perkhidmatan yang selamat, selesa, memahami perkara-perkara ini sangat bermakna.Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan, dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.Berjanjilah dan berjanjilah.,Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.Tinggi tinggi: Secara umum, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.


XingtaiBridge boarding forklift bergerakLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.Raka TandaJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!Peralatan keselamatan!Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.Xingtai,Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift,XingtaiJambatan naik jenis jambatan, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim