Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

MagnitogorskPenyimpanan sejuk segar bekuBagaimana untuk melakukan pekerjaan yang baik membersihkan

masa pelepasan: 2024-04-17 01:28:27

Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Magnitogorsk,Keputusan sistem: mudah menggunakan pemampat udara bersedia. Apabila pemampat udara tidak dapat menyelesaikan masalah, ia boleh diganti oleh pemampat ammonia, tetapi suhu keleluaran semasa digunakan tidak boleh melebihi [UNK], dengan itu merusak bahagian dan komponen.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam,Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, anda perlu melihat bahan berikut.


MagnitogorskPenyimpanan sejuk segar bekuBagaimana untuk melakukan pekerjaan yang baik membersihkan



Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.Tekanan suhu gudang penyimpanan segar tetap tidak berubah, dan apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust meningkat; Jika tekanan exhaust tetap tidak berubah, apabila tekanan suhu menurun suhu exhaust juga meningkat. Kedua-dua kes disebabkan oleh meningkat nisbah pemampatan gudang penyimpanan segar. Suhu kondensasi yang terlalu tinggi dan suhu keleluaran gudang penyimpanan segar tidak bermanfaat untuk operasi pemampat, yang akan memperburuk keadaan pemampat gudang segar.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.peringkat,Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, tetapkan parameter pada peti sejuk. Semasa penggunaan, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm mm, mm dan mm, tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, penyemburan poliuretan dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi,MagnitogorskPemasangan syarikat reka storan sejuk, resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.


MagnitogorskPenyimpanan sejuk segar bekuBagaimana untuk melakukan pekerjaan yang baik membersihkan



Judge the operating sound of the compressor and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.konsum,Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Magnitogorsk,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,MagnitogorskHow to build fruit cold storage, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim