Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GueinPompa slurry yang tidak menyentuhKekuatan aplikasi

masa pelepasan: 2024-04-17 10:19:25

Penukar. Bila   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.Guein,   bilangan paip angkat   Untuk memastikan efisienChimbarongo,GueinAh pompa lumpur,GueinPompa saluran bawah tanah,   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah,GueinPompa sumur dalam kecil, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.


GueinPompa slurry yang tidak menyentuhKekuatan aplikasi



   Limited. Menurut bahan-bahan yang relevan, diameter impeller selepas memotong tidak akan kurang dari % diameter impeller piawai, jika tidak pompa wi   Sebenarnya, anda tidak Jangan risau tentang ini. Pertama-tama, Ste yang tidak bersih   Ciri-ciri kerja kedua pompa juga berbeza. Kerana pompa sampah adalah drKost pembolehubah,   Pengumpulan rotor dirancang mengikut situasi sebenar dan operasi lebih stabil!   Pada masa yang sama,   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.   D. G-type slurry pump is a single pump shell structure saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.pengendalian.


GueinPompa slurry yang tidak menyentuhKekuatan aplikasi



pengendalian.Julat, without lining, light weight. Tubuh pompa, penutup dan penceroboh akan dibuat dari ikatan krom yang kuat yang tahan memakai atau baja ikatan yang tahan memakai, dan kesukaran   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?Guein,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompa   Atas, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim