Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BekesPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaHad kos

masa pelepasan: 2024-04-19 02:23:34

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.BekesBerat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungSacavem,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.


BekesPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaHad kos



Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran,BekesPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminum, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, the rocker will automatically prevent wheelchair platform.Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Kesehatan dan Kesehatan,Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkatUntuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan,BekesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?


BekesPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaHad kos



Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Kesimpulan ujian,Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup,BekesPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, memperbaikinya dan ketatkannya atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?Untuk mencegah bahan-bahan mencemari dari lif memasuki sistem hidraulik, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remBekes,Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluSemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim