Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

DenhairdPlatform mengangkat bergerak sendiriGaris panduan harga yang berpatutan

masa pelepasan: 2024-04-19 21:02:32

Adjusting the oil pipe.Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuDenhaird,Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan, pasukan pegawai teknikal akan menjalankan proses operasi platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjangLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Dar Chabanne, semakin cepat kelajuan angkat.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


DenhairdPlatform mengangkat bergerak sendiriGaris panduan harga yang berpatutan



Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik,DenhairdPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luar, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanVibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar,DenhairdJembatan naik bimbit, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.Apabila menggunakan lif kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.kaedah rata-rata,Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkatMenyesuaikan unit kuasa.


DenhairdPlatform mengangkat bergerak sendiriGaris panduan harga yang berpatutan



Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk,DenhairdJenis garpu gunting platform angkat bimbit, selamat datang untuk bertanyastandar kualiti,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Pastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.Denhaird,Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkatSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim