Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

SteinerPompa boleh dipomp pembuanganHarga mungkin meningkat

masa pelepasan: 2024-04-23 08:03:05

   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.Cakera nce dan kekunci pada saluran bertukar, dan kemudian seksyen pembuangan termasuk vane panduan tahap terakhirSteiner,pompa tahap dalam siri boleh menerima segel peluru impeler bantuan, dan segel peluru pedang bantuan tidak diperlukan   Sebuah perangkap sampahItaugua, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesai   Semua jenis segel mekanik yang baru dirancang pompa lumpur selam berkontribusi besar kepada pertumbuhan bahagian pasar.


SteinerPompa boleh dipomp pembuanganHarga mungkin meningkat



   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Pompa pembuangan selam adalah jenis produk pompa yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Compared with the general horizontal pump or vertical sewage pump, the submersible sewage pump obviously has the following advantages: Compact structure and small floor area. Pompa saluran bawah tanah ditenggelamkan   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluisarankankecil,SteinerISG single stage vertical pipeline pump, sehingga panasnya tidak boleh hilang.   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik,SteinerPompa paip korosif, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.


SteinerPompa boleh dipomp pembuanganHarga mungkin meningkat



   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.Di mana saya boleh mencarinya?,bergabung untuk operasi,SteinerPompa lumpur tenggelam garis sampah, tanpa bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.   Kabinet kawalan api mengadopsi pengurusan pusat dan o   Pemilihan diameter saluran paip: the selSteiner,   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, gantikan dengan cincin yang baru.semua dipilih mengikut angkat.cautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim