Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

San-Miquelpam malas nampakPenelitian dan pembangunan penting dalam bidang praktik

masa pelepasan: 2024-04-24 01:49:58

   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik pe   pasang selang pam depan dahulu dan kemudian arah belakang untuk pam penyumbang tekan penapis kotak penyumbang silindrik.San-Miquel,   The lift of deep well pump is calculated according to the following formula   Ia juga mungkin bahawa pedang penggemar pompa sedikit dan volum udara tidak cukup,San-MiquelPompa sumur dalam kecil, yang menyebabkan kesan penyebaran panas yang buruk.Kulob, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pam   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; Penutupan   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.


San-Miquelpam malas nampakPenelitian dan pembangunan penting dalam bidang praktik



Ia terhalang,San-MiquelPakai pompa lumpur tahan, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masa,   Whether the pump shaft is bent or rusted.   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.Di mana saya boleh mencarinya?,data tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh, biaya telah dikurangkan, dan pendapatan telah meningkat.   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.   Apabila pam tidak digunakan pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihiJabatan Pengurusan,San-MiquelPakai pompa lumpur tahan,sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahan   Dalam terma parameter prestasi, julat aliran pilihan: - (m/h), julat angkat: - (m), julat kuasa: .- (kw), julat kaliber: - (mm).   Terdapat banyak jenis pompa lumpur selam yang tersedia di pasar, dan model pompa berbeza mempunyai prestasi dan medan aplikasi yang berbeza. Oleh itu, walaupun pompa mempunyai julat luas aplikasi, jika model tidak dipilih dengan betul dan secara rasional kesan aplikasinya akan besarSan-Miquel,   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim