Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GarlandLif rumah.Tiga perkara asas kerja rumah

masa pelepasan: 2024-04-25 18:44:03

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi,GarlandVilla Home Elevator, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.Garland,Parameter utama lif merujuk kepada kapasitas muatan nominal dan kelajuan nominal.Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Turar Ryskulov,Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.


GarlandLif rumah.Tiga perkara asas kerja rumah



Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.Lift isyarat,GarlandDua roda mesin roda plat secara automatik, yang adalah lif yang sangat automatik dengan pemandu. Selain aras automatik dan fungsi pembukaan pintu, ia juga mempunyai fungsi seperti pendaftaran arahan kereta, pendaftaran panggilan pendaratan, hentian automatik, hentian maju, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.Jabatan produksi, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.


GarlandLif rumah.Tiga perkara asas kerja rumah



Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.manufacturer,Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.% jaminan keselamatan lif bergantung pada pemeliharaan dan pemeliharaan biasa. Hanya dengan pemeliharaan yang baik boleh lif bertahan lama. Lif memerlukan pemeliharaan biasa, dan ia tidak disarankan untuk membiarkan mereka beroperasi dengan masalah hanya kerana khawatir tentang biaya kos. Masalah kecil yang muncul di lif patut diselesaikan secepat mungkin untuk menghindari kerosakan besar. Penyediaan biasa bertujuan untuk memastikan operasi lebih selamat lif.Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa iniGarland,[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, reaction force,GarlandBiaya lif rumah tangga kecil, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi dan panggilan terputus.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim