Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

masa pelepasan: 2024-04-27 07:54:46

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, dengan bantuan pegawai teknikal penghasilSambungan bekalan kuasa untuk operasi penangkapan produk mempengaruhi penggunaan biasa produk di masa depan. Oleh itu, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanCalcutta,Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Tiada pencemaran, jarak operasi yang besar, dan cairan yang kuat. Terutama sesuai untuk penyimpanan sejuk dan kawasan yang sangat penduduk (stesen keretapi, stesen bas, lapangan terbang). Lebih luas digunakan dalam industri seperti pembinaan bandar, lapangan minyak, pengangkutan, dan pemerintahan bandar. Menurut keperluan peribadi, peranti keselamatan seperti peranti pengurangan kecemasan, valv keseimbangan, dan peranti penyelamatan tekanan automatik boleh dipasang dalam kes kehabisan kuasa, serta peranti keselamatan untuk mencegah muatan berlebihan platform mengangkat ketinggian tinggi, peranti perlindungan bocor, peranti perlindungan kehilangan fasa, dan peranti perlindungan letupan keselamatan untuk mencegah putus paip hidraulik.Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness please fix it in a timely manner.Kepercayaan,Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabelSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian



Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanHelaian Petikan,Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Produk terutama mengangkut pelbagai barang lantai kerja di atas dan bawah; Garaj tiga dimensi dan lantai garaj, lif kereta tinggi, dll. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform mengangkat untuk mencapai struktur produk berbilang-titik, kuasa pembawa muatan kuat, mengangkat stabil,ChongoyapePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, pemasangan mudah dan selesa dan penyelenggaran. Ia adalah peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di tingkat rendah. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan lif, gudang, dan pelbagai rak: garaj tiga dimensi, garaj, tinggi lantai, lift kereta, dll.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Chongoyape,Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu,ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Kebocoran berlaku kerana melepaskan,ChongoyapePlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim