Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Sololapompa slurry ionAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan

masa pelepasan: 2024-04-27 11:40:28

pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Seharusnya /-/ antara. Apabila pakej dipakai

   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, thSolola,   Aplikasi biasa: bekalan air tekanan tetap,fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelamBogo, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluisama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahan   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.


Sololapompa slurry ionAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan



   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamcts seperti sarung tangan, kami cadangkan bahawa pompa sampah selam dengan memotong adalah lebih sesuai; Pompa sampah selam WQ hanya boleh mengangkut sampah biasa. Kandungan kuat yang berlebihan dalam pembuangan mengakibatkan infarkt. Ia boleh dilaksanakan pada pompa sampah selam wqk dengan struktur impeller terbuka,   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal,SololaSelf-priming slurry pompa wholesale, dan kemudianDokumen kualiti,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakpompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekanan   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!


Sololapompa slurry ionAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan



   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dalam tahun-tahun terakhir.Pengurusan industri,   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju,SololaPompa paip digunakan, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Kabinet kawalan pam air sirkuit utama terdiri terutamanya dari sirkuit pengasingan, perlindungan sirkuit pendek, sirkuit perlindungan berlebihan (sandaran), peralatan kawalan permulaan/hentian (kelajuan pembolehubah), reli panas dan distribusi wayar dan kabel, peralatan akan menghasilkan kurang tenaga apabila ia digunakan. Secara umum, pompa dan impeller penyelam selam disembelih dengan bahan komposit polimer untuk digunakanSolola,   Segel pengimbangan,SololaPompa slurry berat menegak, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; Penutupan   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   Ia dipanggil fenomena kavitasi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya KrakowJembatan naik bimbitCara menjual maklumat segar industri    Seterusnya Orang LeganTransformer dan semasaKaedah anti karat

Sinonim

Tiada sinonim