Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

StolinPompa sumur yang dalamKaedah rawatan kerosakan permukaan

masa pelepasan: 2024-04-29 12:15:01

   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.Stolin,pemomp kembang kembang kembang kembang kembang kembang kembang kembang kembang mungkin menyebabkan pemomp kembang kembang jatuh sekurang-kurangnya, atau menyebabkan kerosakan seluruh pompa paling banyak. Putaran sebaliknya pemomp pemadam kembang kebanyakan mempunyai bahaya berikut: pemadam kembang kembang kembang jatuh. Sambungan antara pemomp pemadam dan peluru pam adalah skru satu arah   Atas, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.Amagasaki,Nyanyikan kerosakan!   Suby minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.


StolinPompa sumur yang dalamKaedah rawatan kerosakan permukaan



   Segel lengkung pompa kedua pompa dua tahap adalah (segel pakej   Kemampuan tanah melewati membuat ia lebih selamat untuk digunakan.   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havpenjual,   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter,StolinPompa saluran bawah tanah, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.   Limited. Menurut bahan-bahan yang relevan, jika tidak pompa wi


StolinPompa sumur yang dalamKaedah rawatan kerosakan permukaan



   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poiPemasangan berfungsi,pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Aras air dinamik: selepas pam berfungsi secara biasa, arus air dalam kolam dan kapasitas pam pam sumur dalam mencapai titik keseimbangan dan aras air pada masa ini dipanggil aras air dinamik.   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.Stolin,   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya,StolinLo,StolinPompa slurry yang tidak menyentuh, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik pe   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, jadi secara umum, pemancar terbuka akan digunakan jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim