Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Heist-op-den-BergSelf-priming slurry pompa wholesaleBagaimana untuk memilih medium pendinginan untuk

masa pelepasan: 2024-05-01 00:28:21

Transportasi ringan dan berat medium dalam kilang cuci batubara batubara, penarik sungai, penarik sungai, dll. Dalam industri kimia   Dalam iniHeist-op-den-Berg,   (a) Tinggi tidak boleh melebihi m.   Untuk memastikan efisienKrayova,Heist-op-den-BergPompa slurry berat menegak,Heist-op-den-BergPompa slurry HH,pment akan menggunakan kekuatan sentrifugal untuk memandu cair dari impeller ke pinggir luar dan mendapatkan tenaga, dan kemudian meninggalkan pinggir impeller pada kelajuan yang lebih tinggiroda utama, set impeller bergerak ditambah di bawah produk, yang boleh menyemprot serpihan yang terjun ke dalam campuran air dan partikel yang solid   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunci


Heist-op-den-BergSelf-priming slurry pompa wholesaleBagaimana untuk memilih medium pendinginan untuk



   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa jadi  . (apabila cairan mengalir kembali, ia akan menghasilkan tekanan terbalik besar dan merusak pam)Pertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam, mengawal kelenjar dan memegang lenganaset   Kemudian menggantikan tarik dan pompa plat penutup dan ketat kacang pembetulan.   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip,Heist-op-den-BergPompa sampah selam WQ, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakBiaya adalah masuk akal,   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada peminat   Ada banyak alasan untuk pemanasan motor. Mungkin kerana tenaga bekalan kuasa terlalu tinggi, atau ada masalah dengan pompa air atau motor sendiri.   Jika ada pompa bersiap-siap, disarankan kedua-dua pompa digunakan bertukar. Apabila peralatan sedang digunakan, ia boleh berpura-pura bahawa skrin penapis bermain peranan penapisan, supaya mengelakkan banyak imHeist-op-den-Berg, memudahkan pengguna untuk digunakan, dan mod penggunanya lebih fleksibel. And it fills a part of the gap in the application of slurry pump. Apabila kedalaman tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar yang lebih baik, iaitu, dalam pompa tenggelam tradisional   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, aliran akan besar dan kurus   Bahagian Tao juga memakannya.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim