Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

San Rafael ArribaPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApakah spesifikasi dan dimensi

masa pelepasan: 2024-04-16 04:38:33

   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofrn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bilaSan Rafael Arriba,   air   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter,San Rafael ArribaAh pompa lumpur, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.Santa Rita,   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, ba   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup,San Rafael ArribaPompa lumpur sapu ganda, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.


San Rafael ArribaPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApakah spesifikasi dan dimensi



Perlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutama   Will the submersible sewage pump get sick?   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus apabila pompa lumpurBiaya tenaga,   Berhenti, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian s   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.


San Rafael ArribaPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciApakah spesifikasi dan dimensi



   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran ini juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran ini tidak terlalu tepat.Hasil ujian,tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoran   Bunyi operasi berikutnya pada pompa lumpur meningkat. Apabila pompa lumpur terbalik, ruang pemancaran akan terus meningkat. Jika ia tidak disesuaikan dengan berhati-hati, bunyi besar boleh berlaku dalam proses operasi kemudian, yang disebabkan oleh pecahan antaraPerlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutamaSan Rafael Arriba, it will also lead to the burning of the motor.   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, mudah beroperasi dan tenggelam

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim