Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CiHPlatform penangkapan trekBeberapa sebab utama untuk menghalang

masa pelepasan: 2024-04-16 03:23:59

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.CiH,Platform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna,Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan,CiHBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkat, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll.,CiHPembuat bimbit jambatan naik hidraulik, dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita terutama dalam operasi tinggi barang.


CiHPlatform penangkapan trekBeberapa sebab utama untuk menghalang



Pada tahap awal pemasangan platform angkat,CiHPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.Bagaimana platform angkat elektrik lebih rendah dalam keadaan kekurangan tenaga tiba-tiba? Sebelum memulakan, periksa dan sahkan bahawa kabel dan kawat mendarat adalah selamat dan bahawa tukar berada di posisi sifar. Selepas kuasa diaktifkan, tekanan perlu diperiksa dan disahkan sebagai normal, dan seharusnya tidak ada bocor semasa ujian. Ia patut diuji dan disahkan bahawa peranti penguncian elektrik di setiap peranti had, kandang tangga, pintu penyamaran dll. berada dalam keadaan yang baik dan boleh dipercayai, dan peranti elektrik sensitif dan berkesan. Beg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua adalah latihan penggunaan yang sepadan selepas pemasangan dan penyahpepijatan peralatan, Xilang Door IndustryLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.projek,Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.


CiHPlatform penangkapan trekBeberapa sebab utama untuk menghalang



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.harga pasaran,Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.The load is - tons, with optional large and small countertops, and supports customization. Model biasa Longhai Heavy tersedia dalam stok untuk mengurangi masa tunggu! Lif kargo adalah jenis lif atau platform angkat yang kadang-kadang menghasilkan bunyi.Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?CiH,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim